Transport standard
cost 25 lei
Contacteaza-ne!
0722.207.528
0721.578.449
Reduceri pentru membrii
inregistreaza-te
Coş de cumpărături
0 produs(e) - 0,00 lei- Acasa
- Service Auto Focsani
- Service Auto Odobesti
-
Categorii
Termeni si conditii
Procesarea unei comenzi pe site-ul www.autooptim.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile adoptate de societatea noastra.
Informatiile furnizate catre SC PCNA Service Cars SRL sunt folosite doar in scopul pentru care au fost solicitate (procesare si livrare comenzi sau programare service auto). Conform legislatiei in vigoare SC PCNA Service Cars SRL nu furnizeaza si nu publica datele clientilor sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea de stergere a contului si a tuturor datelor personale.
In cazuri speciale, atunci cand piesele se comanda direct de la fabrica sau valoarea este foarte mare, pentru lansarea unei comenzi, este necesara achitarea unui avans cuprins intre 20% si 50% din valoarea produsului, iar comanda va fi confirmata doar in momentul in care se face dovada achitarii avansului cu documentele aferente .
Produsele comercializate prin intermediul www.autooptim.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie (pe spatele facturii). De asemenea pana in momentul emiterii facturii, ce tine loc de contract intre autooptim.ro si client, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala si pot suferi modificari fara nici o notificare in prealabil a clientului. Preturile afisate pe site sunt orientative, in limita stocului disponibil, si devin finale atunci cand se comunica clientului, dupa verificarea potrivirii pe autoturism conform numarului de identificare si datelor furnizate de acesta.
Produsele comercializate de SC PCNA Service Cars SRL, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori.
Garantie
Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie acordat de SC PCNA Service Cars SRL se acorda pentru durata medie de folosire a pieselor de utilizare indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului si respectand indicatiile acestuia, dar nu mai mult de 18 luni de la data inscrisa pe factura de vanzare, exceptie facand piesele consumabile (ex. uleiurile, lichidul de frana aditivii, filtrele si becurile).
Piesele cu utilizare indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.
Produsele care prezinta defecte de fabricatie in perioada de garantie, vor fi inlocuite cu altele noi sau se returneaza contravaloarea produsului de pe factura de achizitie, conform legii.
Termenul de garantie incepe la data inscrisa pe factura de vanzare, nu de la data montarii piesei pe masina.
Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Nu se face dovada achizitionarii piesei de la societatea SC PCNA Service Cars SRL
- Piesa nu a fost montata intr-un service de specialitate autorizat de RAR sau reprezentantei aferente autovehiculului
- Piesa s-a defectat datorita montajului incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- Piesa a fost gresit identificata sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa inlocuita
- Piesa s-a deteriorat sau uzat datorita intretinerii necorespunzatoare sau insuficiente a autovehiculului, suprasolicitarii, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, service-ul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform procesului tehnologic de montaj sau impuse de producator
- Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost utilizat in conditii necorespunzatoare (ex. suprasolicitare, modificari de putere a motorului, curse, competitii etc)
- Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (ex. socuri termice, electrice, mecanice)
- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari
- Piesele prezinta o uzura normala
- Piesele achizitionate pentru autoturismele folosite in regim special beneficiaza de un termen de garantie redus la numai 6 luni (ex. scoala de soferi, taxi, autovehicul de interventie, etc)
Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
- copie dupa factura de achizitie de la SC PCNA Service Cars SRL, bonul fiscal sau chitanta cu care a fost cumparata piesa
- dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente, in care sa fie mentionata data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare
- nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea
- copie a certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
- nota de constatare tip furnizata de SC PCNA Service Cars SRL completata de catre service-ul care a efectuat montajul cu toate campurile specificate
- masuratori prin care se atesta parametri in care lucreaza piesa
- lipsa unui singur document atrage dupa sine respingerea cazului de garantie
Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 20 de zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus. In cazul in care nu se poate constata deficienta in cadrul societatii importatoare si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului.
In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului sau a restituirii contravalorii reperului de pe factura de vanzare in termen de 15 zile lucratoare, calculate de la data trimiterii raspunsului de catre vanzator.
In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile aferente efectuarii expertizei vor fi suportate de partea in culpa.
Nu se acorda termenul de 18 de luni la urmatoarele categorii de piese: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), garnituri si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere, becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente.
Retur
Conform legislatiei in vigoare consumatorul poate solicita returnarea banilor sau inlocuirea produsului in situatia in care acesta prezinta probleme de functionare, daca deficienţa a apărut în termen de 30 de zile de la data achizitionarii produsului.
Se pot returna nejustificat produsele achizitionate, in maxim 5 de zile calendaristice de la data inscrisa pe factura de achizitie. Pentru a fi acceptate la retur piesele trebuie sa fie in ambalajul original nedeteriorat (nu trebuie sa se lipeasca direct AWB-UL sau sa fie aplicata banda scotch direct pe ambalaj), sa nu aiba urme de montaj, sa nu aiba acesorii lipsa. In cazul in care returul se face prin curierat, costul transportului tur/retur va fi suportat de catre client, iar contravaloarea pieselor se va restitui direct in contul specificat de acesta. Daca clientul returneaza personal piesele la unul din punctele noastre de lucru este obligat sa anunte in prealabil aceasta intentie.
Alte conditii
- Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maxim 1 zi de la livrare.
- Nu se accepta returnarea pieselor cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile insotite la livrare, piesele care prezinta urme de montaj.
- Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora implicand neacordarea garantiei. Receptia produselor vandute se face de catre cumparator la adresa specificata de acesta iar cumparatorul are obligatia preluarii produselor comandate si livrate.
- Cu exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat gresit sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea stricta a termenilor de garantie.
- Nu se accepta la retur marfa livrata cu cadou promotional, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
- Plata transportului pentru produsele ce reprezinta un caz de garantie, este suportata integral de catre SC PCNA Service Cars SRL. In cazul in care se constata ca denuntarea defectului nu este justificata, iar piesa nu reprezinta un caz de garantie, clientul va suporta atat taxele de trimitere cat si pe cele de returnare aferente transportului produselor.
- Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare/cumparare. Prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor documente.
- Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.
Dispozitii finale
Toate informatiile oferite pe site sunt de buna credinta si se apreciaza ca sunt din surse legale si competente. In cazul in care orice informare sau articol publicat intra sub influenta legii drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati pentru a remedia inconvenientul creat.
Nu putem garanta ca informatiile sunt obiective, complete sau exacte, de aceea nimeni nu trebuie se le foloseasca in alt scop decat informativ.
Societatea SC PCNA Service Cars SRL nu este responsabila de costuri si/sau pierderi materiale, rezultate din folosirea informatiilor de pe www.autooptim.ro.
SC PCNA Service Cars SRL nu este responsabila pentru nici un fel de prejudiciu care a survenit ca urmare a unor disfunctionalitati de orice fel a site-ului www.autooptim.ro.Orice litigiu aparut intre societatea SC PCNA Service Cars SRL si clientii ecesteia va fi rezolvat pe cale amiabila, iar daca acest lucru nu este posibil, stingerea conflictului revine competentelor instantei de judecata conform prevederilor legale in acest domeniu din Romania.
SC PCNA Service Cars SRL nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor din promotie si o poate intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.
SC PCNA Service Cars SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.autooptim.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori.-
facebook
-
twitter
-
youtube